Trochu netradičně tu máme příspěvek, který není jen o krásné ženě.
Před nedávnem jsme museli řešit výměnu našeho rodinného vozu, který už dosluhoval a rozhodli jsem se pro koupi nového Citroënu Berlingo XL. Po těch pár měsících a nějakém tom tisíci kilometrů musím říct, že volba to byla výborná. Praktičnost a pohodlí nás uchvátila. A je mi jasné, že v tomhle se s moc lidmi nesejdu, ale nám se i hrozně líbí. Proto jsem se rozhodl jít proti proudu klasických fotek žen u aut, kde najdeme obvykle úplně jiný typ vozů a nafotili jsme společně s mojí oblíbenou modelkou Nikol tyto fotky. Musím říct, že to bylo opět skvělé a zábavné focení. Občas, když prošel někdo kolem, tak jsme si museli říkat, co si asi myslí, když viděl chlapa u auta a kdosi leží v kufru. Policii, ale na nás nikdo naštěstí nezavolal.

Koho to pak zajímá, tak si může pod galerií přečíst i pár našich postřehů o novém Citroënu Berlingo.

Většina našich postřehů jsou o věcech, pro které jsem si Citroën Berlingo XL vybrali, ale chci je zmínit hlavně proto, že jsem se opravdu přesvědčili o jejich užitečnosti a svém správném výběru.
V dnešní době, kdy se na silnicích přemnožili vozy typu SUV, tak si cením skvělého výhledu z vozu, který je do velké míry dán i vzpřímenějším posedem, což se na delších cestách ukázalo, i jako velmi pohodlné.
Tím, že Berlingo je přece jen tak trochu krabice, tak je v jeho velikých zrcátkách krásně vidět hrany auta, díky čemuž i bez parkovacích senzorů je opravdu hračka zaparkovat, a to i pro moji ženu, která se couvání vyhýbala.
Zadní posuvné dveře jsou prostě bomba. I když máte vedle auta malinko místa, můžete je plně otevřít a díky tomu pohodlně naložit „vajíčko“ s dítětem a u těch větších prcků se nemusíte bát, že při prudkém otevíraní poškodí auta kolem.
Velikost zavazadlového prostoru je prostě dech beroucí (na fotkách vidíte, že i bez sklopených zadních sedaček, si tam mohla modelka pohodlně lehnout). A to jsme si u své původní kombi Octavie mysleli, že má velký kufr. Zadní dělené dveře se ukázali taky jako praktické. Hlavně, když vám za autem nezbývá moc místa. Prostě se vždy dostanete ke svému nákladu. I ostatní odkládací prostory jsou všudy přítomné, tam mě jen trochu zamrzelo, že vnitřky schrán jsou z tvrdého plastu, takže v nich vše lítá a rachotí. To jsme, ale vyřešili protiskluzovou podložkou z IKEA za pár korun.
Co se jízdy týče, tak to určitě není žádný závoďák a v silném větru je výška vozu přece jen cítit, ale jinak jde auto slušně za plynem a rozhodně se člověk nemusí bát občas i někoho předjet.
Pak ještě mile překvapili takové drobnosti, jako je zabudované bluetooth handsfree, asistent rozjezdu do kopce, automatické přepínání mezi denním svícením a tlumenými světly a ani upozornění na srážku není úplně k zahození.
K pohodlí ještě dodám, že na dlouhé cesty sedí na zadní řadě sedaček syn v autosedačce, dcera ve „vajíčku“ a mezi nimi já nebo moje žena. A místa je tam tolik, že i tak je cestování pohodlné.
Za nás prostě ideální auto pro rodinu.

%d bloggers like this: